HTML

2008.05.26. 05:38 rrroka

fokozódik a drámai feszültség

Menyasszonynak csináltak múlt héten haj és smink próbát, egy más nő fogadott mikor hazaértem, csak néztem! :) A smink szolid, nincs színes rúzs (ugyse maradna sokáig rajta, nekem meg nem áll jól...), tök jól néz ki. A haja nagy loknis, vállára omló, nem is gondolná az ember h vagy 30 hajtű v. hajcsat vagy mi a csuda kell hozzá. akkor egy szoros kontyba vmi sorozatlövővel egy hajcsat hevederből szórják meg az arák fejét?
egyébként nem is értem miért szokták a szoros kontyot, vmi praktikus oka van?
ja és a próbasminkért pl. nem kértek pénzt, a haj meg 3-4 ezer között volt.
06.21-én fél egyre megyünk hozzájuk, h megcsinálják a hajakat, még nekem is belövik vhogy a frizkót, hogy ki lehessen bontva, de ne hulljon folyton az arcomba, vacsinál meg a  levesbe... szerettem volna vmi hajcsat félét az esküvő további részére, de olyanból csak lányoknak való van (ha vki tud férfiasat szóljon légyszi), így vettünk barna selyemszalagot, majd azzal összerántom ha zavar. kicsit elszomorít h ezzel senki nem foglalkozik. ez egy piaci rés, ki kellene tölteni! :)))
(a kép csak illusztráció)

Voltunk megint a helyszínen, egészen pontosan azt szerettük volna megtudni, h mekkora asztalok vannak, és azok hogyan lesznek elhelyezve, mert szeretnénk összerakni az ülésrendet, és elkészíteni az ültetőkártyákat is. sajnos a tulaj nem volt ott szombat délután, így csak nagyjából tudtuk meg mi áll rendelkezésre, pedig azért is fontos lenne, h tudjuk mennyi abroszt meg ilyeneket kérjünk. Rákérdeztünk megint, h kell-e előleg, erre továbbra sem tartanak igényt. remek :).
terepszemlét is tartottunk, lemértem, felvázoltam az udvart, a szertartás helyszínét, ami egy kis fa pavilon, egyébként szalonnasütő hely. magát a sütőt le kell takarni vmivel persze, én úgy gondolom, h ha befóliázzuk és főlé rakunk egy asztalt amit földig
 be van kasírozva (szakszó, jelentése: földig ér az abrosz) akkor aki nem olvassa ezt az nem is fogja tudni, h van ott vmi.

néztünk gyűrűpárnát... hát azok vmi borzalmasak és borzasztóan drágák. halmozottan érződik egy 5000 ft-os 15x15 centis selyem izén, h "húzzuk-le-őket-egyszer-esküvőznek...". de ha még tetszene, akkor azt mondom oké, egyszer esküvőzünk (hm... lehet h ezek tudnak vmit a kereskedelemről...?), legyen, de elég rusnyák voltak. így menyasszonykám bement a méterárú boltba, vett 30 centi ekrü selyemszatént, és megkérte egy varrógéppel rendelkező kolleganőjét, h varrja meg. egy ilyen kockás gyűrűpárnánál, mint ami a képen is van nem kell szerintem csicsásabb. vagy csak nekünk lett marha minimalista az ízlésünk?!

a vőfélynek felkért barátom miatt, ugyanis mostanában keveset kommunikáltunk, sok a melója, sok a melónk-dolgunk, kezdtünk menyasszonnyal aggódni. tegnap végre összehoztunk Laci barátommal egy találkozót, aminek az elején még azt mondta, "ne parázzatok, van még csomó idő!", de amikor elkezdtük összeszedni, h miket is szeretnénk, meg milyen feladatai lesznek (sose volt még vőfély), akkor a végén azt mondta, "Ezt írjátok nekem össze pontosan, már alig van idő!!!". :DDDDD
átmentünk vele a  DJ sráchoz is, aki szerencsésen felépült a lábtörésből, és leegyeztették a hangosítás dolgokat, meg a keverést, meg tudom is én mit, ehhez a  részhez nem értek, csak szóljon a rockandroll. vittem két órányi olyan zenét, amit mi szeretnénk a lakodalmas cuccok mellé, szerintem illenek az alkalomhoz, de nem stramlizenék. van Péterfy Bori, Takáts Eszter, Magashegyi underground meg egyebek. nem akarom elrontani a meglepetést. :)

további meglepetést is szervezkedünk, de ezekel ugye nem tehetem közzé, mert meglepetések, ugye. :)
csak azért említem meg, h furdaljon mindenkit. :D

2 komment

Címkék: zene vacsora gyakorlat ültetés helyszín vőfély gyűrűpárna


A bejegyzés trackback címe:

https://321igen.blog.hu/api/trackback/id/tr54487550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Diababi · http://bryllup.freeblog.hu/ 2008.05.26. 13:00:23

Próbasmikért általában nem szoktak kérni pénzt, a próbafrizura ára meg normál (szerintem)...
Amúgy meg nincs minimalista ízlésetek...

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2008.05.27. 11:03:24

én azt hittem egy frojzi vagy 10ropi. persz elehet ha végső az lesz.
szeretem, szeretjük, ha vmi szép, de a csicsákért nem vagyunk oda. furcsa is volt nekem a csipkés szélű, arannyal rombuszmintázott, a kereszteződéseknél vmi kővel ellátott szív alakú gyűrűpárna...
ezek:
www.nicol.hu/index.php?stilus=lap&hiv=30&forr=28
a legtöbb fotón normálisank néz ki, de szerintem azóta anyagokat cseréltek, persze lefele módosítva a minőséget...
süti beállítások módosítása