HTML

2008.04.04. 05:13 rrroka

meghívók

sok haditervezés előzte meg a meghívóink elkészültét.
egyrészt magunk akartuk megcsinálni őket, ha már vmennyit konyítok hozzá, másrészt a kész meghívók, hát... nem találtunk szépet. és bazi drágák ezek a textúrás felületű, körbenyírt csodák.
találtam egy oldalt (www.mindenamimeghivo.hu , elég kavalkád az oldal, de jó meghívóik vannak, nem csicsabajnokság), ahol volt olyan amit a mi egyszerű elképzelésünknek megfelelő meghívókat tartalmazott, onnna  el is csórtam egy designt és tervezgettem mi hogy hova kerüljön.
kebelbarátnénkkal folytatott egyik beszélgetésem során az esküvői dolgokra terelődött a szó, és ő bátran felajánlotta h megszerkeszti a meghívókat, hiszen neki meg tényleg ilyen a szakmája, keni-vágja az egészet. röviden leegyeztettük, elküldtem a teszteket, meg a weboldal mintáját, készítettem pár fotót a drágaszágokról és rövid időn belül kaptuk is vissza a doksit a szép megoldással. megintcsak le kell borulnom azok előtt, akik értenek is ehhez, nem csak kontárkodnak, mint én a grafikához. RESPECT - LIZARD RULZ! ;) még néhány változtatás, csicsa és a napokban kész is a meghívó terve.
persze a kivitelezés nem ment könnyen. otthon akartuk megoldani kis tintasugaras hp nyomatómon, de vagy vágni kéne minden meghívó széléből a margó miatt, vagy szarul nyomtatja ki a keret nélküli képet. grrr! @&#!!!
zaklattam hát kedves barátunkat, aki történetesen a HP-nál expert, h miként is lehet ez. annyit sikerült kisütni, ha szokásos informatikai anomália ami csak velem történik meg, franc se tudja miért. elküldtem neki a tervet, kinyomtatta, náluk minden jó. hát erre mit mondjak? :)
szóval alakulnak a dolgok, lassan kezünkbe lesznek az invite-ok és mehetünk a rokonokhoz, barátokhoz. már nagyon várnak minket, mert terjesztettük, h esküszünk, de a hivatalos értesítés csak most jön.
előreee!

Szólj hozzá!

Címkék: meghívó gyakorlat


A bejegyzés trackback címe:

https://321igen.blog.hu/api/trackback/id/tr77410634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása