HTML

2008.02.21. 05:38 rrroka

ruhák - menyasszonyi

mint mindenki, mi is azzal kezdtük, h beújítottunk egy esküvői magazint és lestük a ruhákat.
menyasszony azonnal elborzadt, h csak váll nélküli ruhák vannak (100-ból 98...), én meg, h csak idétlen, vagy nyálas, vagy furcsa, vagy olyan színű, mintha a másik csapatban játszanék...
amikor a terveket tett követi az ifjú jegyespár ellátogat egy esküvői szalonban, csak előtte persze körbeles ezer, igénytelentől az igénytelen át a viszonylag korrektig létező, weboldalakon. már említettem, h rettenet dolgokat művelnek weboldalk területén, az egyik leggenyóbb dolog, hogy semmilyen árat, még csak egy tól-ig irányárat sem raknak ki. akkor meg mi a bánatnak az oldal?! fotókat nézegetni?
tapasztalatom h két dolog alapján választ a pár: ahol elképzelés szerinti árak vannak és ami közel van.

mivel nem láthatom az esküvő előtt a ruhát, menyasszony anyummal ment el a helyi, amugy nagyon szimpatikus ruhakölcsönzőhöz, ahol kedves kiszolgálás volt, sok ruha (most költöznek egy 10x nagyobb helyre és bővítik a repertoárt, de persze az ő oldalukon sincs ár - a második verzió alapján választottuk), korrekt árak, kevés vállal rendelkező ruha, és nagyon hideg!
Tisztelt kölcsönzők! A menyasszony egy szál fehérneműben van két ruha felvétele közt, tessék fűteni, mert megfagy! a vőlegények egyáltalán nem örülnek az elvacogott "l-l-l-láttam e-e-egy szépet" kijelentésnek és a mirelit arának!
Na, szó-szót, próba-próbát követett, volt egy kiszemelt ruha mire odaértem, elrejtették, rátértünk a többi dologra (pl. meghívók). ja, volt vagy 5 férfi ruha. ránk miért nem gondolnak?! helló, én is akarok választékot!!!
hazafele útba esett egy nagyon elegáns ruhákat áruló kis ruhabolt, aminek a kirakatában egy gyönyörű sötétbarna estélyi ruha volt, mondtam is menyasszonynak, ebben nagyon megnéznélek! :) bementünk körbenézni nekem milyen fazonok vannak, meg anyumnak milyen ruhákat lehetne, meg esetleg menyecske ruha.
a tulaj srác volt bent, nagyon kedves volt, segített, meg adott egy címet ahol szintén vannak menyasszonyruhák (megnézték, voltak, szépek, de szintén egy jégverem és nem volt menyasszonynak megfelelő). megállapodtunk, h majd visszajönnek alaposabban körbenézni anyu számára.
ennek az lett a vége, h most amikor visszamentek, menyasszony fölpróbálta a barna ruhát, és mintha rá öntötték volna! és igen megcsinálják ekrüben. így aztán ez lesz menyasszony ruhája, örökbe, nem kölcsönbe és pár kiegészítővel máshova is fel tudja majd venni. én közben azt elfelejtettem, h pontosan milyen volt, a kirakatból meg kikerült így az a feltétel is teljesül, h nekem meglepetés lesz. :)
a napokban várható, h mehet menyasszony próbálni. :)))))

közben én is voltam persze, ez lesz a  következő történet...

Szólj hozzá!

Címkék: ruha gyakorlat


A bejegyzés trackback címe:

https://321igen.blog.hu/api/trackback/id/tr58348006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása