HTML

2008.06.14. 11:38 rrroka

aufwiedersehen madchen und junge

így fordítja a művelt francia azt h lány és legénybúcsú magyarról németre.
mivel a művelt francia egy paradoxon senki nem is fordítja így. na mindegy.
a tegnapi péntek 13 57. epizódot ma nem fogom tudni leírni, mert írtó sűrű a nap, most lett kész a lánykaja miután kitakarítottam a budit. annyira kapkodtam, hogy* elfelejtettem kezet mosni a kettő közt.
kedves leányok, jó étvágyat a tejszínes rókagombás** csirkemellcsíkokhoz. ;)
nagyszerű teljesítmény egy ilyen bonyolult étel egy olyan apró ragadózótól akinek csak négy mancsocskája van.

na a srácmurihoz meg ennyi infót kaptam:
"2-3 között jön vki és elvisz vhova. ne a legjobb ruhádat vedd fel. ha még egyszer agyalsz azon, h mi lesz, soha többet nem szervezünk neked meglepit."

szóval kérek engedélyt!
:DDDD

egyébként van egy megérzésem, de mostmár nem figyelek oda... amúgy is azt mondtam, h csak szóljanak mikor és veszem a hányós-gúnyám, és most akkor fürödni sem kell, spóroltam fél órát!***


*majdnem
** nemis, mert három féle, de már kidobtam a dobozt így nemtom milyenek. vmi laska, meg barna meg fehér. jó szaguk volt, míg meg nem főztem.****
*** nem mintha fél órát fürödnék. max hetente összesen.
**** na elég a gonoszkodásból!!! bocsánat! :)

3 komment

Címkék: legénybúcsú leánybúcsú


A bejegyzés trackback címe:

https://321igen.blog.hu/api/trackback/id/tr36519834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nancy · http://nancygirl.blog.hu/ 2008.06.16. 12:34:13

Fini volt a kaja, de az üzenetemet biztos olvastad :)
A wécés sztorit kihagyhattad volna viszont :D

Dorka 2008.06.16. 15:33:09

már várjuk a buli utáni beszámolót ((-:

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2008.06.16. 15:53:41

nancy csak gyurinak említettem talán.... :DDD
süti beállítások módosítása