HTML

2008.07.10. 08:18 rrroka

esküvőnk napja - a szertartásig

törlesztem a majd háromhetes adósságot: íme esküvőnk napja, első rész.

szóval a sok várakozás, szervezés után elérkeztünk esküvőnk napjához.
reggel magunktól ébredtünk vmikor 7 és 8 között, tápászkodás kvzés, örülés, h ma van a Nagy Nap. 9 körül már érkezik a vőfély úr, tesóm és tánckorrepetitorunk is egy utolsó próbára.

jöttek is sorban, tesóm meghozta a tömény italokat. benéztünk a teherautó hátuljába - pálinkaszaga volt. hm. mi a fene? szétrobbant egy liter vilmos meg egy johnny walker... bár tudtam, h én este nem innék ezekből, nagy szomorúságot éreztem. elfolyt az a sok jó szesz.
-De nem lesz csirkeszaga a terítőknek, meg a székszoknyáknak - mondta a tesóm. :) 
(ki volt amugy takarítva fertőtlenítve amugy is a kocsi, de így pláne).
megérkezik vőfély úr és kísérője, hamarosan Ildikó a tánctanárunk is, anyu és tesóm balra el sütikért, pogikért, díszekért stb, mi próbálunk egy zsemlét letolni a torkunkon és rájövünk: itt ma nem lesz tánc, egyszerűen nem vagyunk rá képesek. a lábaink botok,a  gyomrunk egy kőgolyó. közbe jönnek szervezési problémák Ildi rádióműsorával kapcsolatban, el is kell mennie. ő is vigasztal: bennünk vannak a táncok. reméljük.

lassan dél van elröpült vhogy az idő, én tényleg nem is tudom hogyan. mehetünk a fodrászhoz, közbe a barátok és rokonok díszítik a helyszínt. menyasszonyt bemossák-becsavarják, mehet egy órára a búra alá. közbe a fodrász lány rájön, h az én fejemmel is kell vmit kezdeni. megmossa, beszárítja, meg egy rakás trükk és marha jól nézek ki, de tényleg.
menyasszony is készül, marha jó csavart loknikat meg némi feltűzést kap, igazi díva így.

megérkezik értem vőfély úr, megyünk a virágokért, jelentése szerint a díszítésnél esemény nem történt, midneki lelkesen és profin dolgozik.
a virágok teljesen rendben vannak, csak hűvösön tartsuk őket. szépek, tetszenek. telefonos segítséget kérek és kapok menyasszonytól , így kiürítema hűtőt és benn landolnaka  csokrok. :) még jó h ilyen nagy frigónk van. :D

(jött egy kis meló, folyt köv)

folytatván:

fél négy. alig hogy hazaérünk és elhelyezzem a bokrokat a hűvösbe jön egy telefon a díszítőktől:
a fő asztalnál 6 hely van és nincsenek meg az ültetők.
mondom mi az h fő asztal? U alakúról volt szó, ott az ültetés. hát nincs ott. hoppá!
én odaadtam mutinak más papírokkal, ő nem tudta h Laciéknak nincs ilyenje, el se vitte magával, a vendéglősöknek meg nem adtama sok eszemmel, sőt meg se mutattam h hogy szeretnénk, mert uyg gondoltam, amjd a tervrajz alapjána  díszítésnél kiderül.
na szóval egy kis, gond, amre akkor persze sikítva is hisztizve reagáltam teljesen férfiasan, ráadásul Lackó barátom is hallotta, mert nem raktam le atelefont, csak földhöz basztam :D na remélem azért nem terjeszti! :D
kocsiba le, elhúzunk a helyszínre, még jó, h ilyen közel van, megnézem mia helyzet.
végül nem nagy a gond, ahogy így átlátom, bár vmiért a fő asztal külön van és mellette két oszlopban a vendégek asztala, ami végülis U alak, csak enm érnek össze sarkoknál az asztalok úgy ahogy azt elképzeltem, ill, nem fog 10 ember ülni mellettünk.
átszervezés, szülők ülnek mellénk, barátok a jobbunkon, rokonok a balunkon. midnekinek meg van a helye, az ültetőket is elvittem, na akkor ez rendben. haza.

arra már nem emlékszem, h előtte vagy utána meséltem menyasszonynak, de egy pillanatra elsápadt, ám megnyugtattam, h minden el van sikálva.
közbe eljutot a tudatomig az is, h milyen frankón ki lett díszítve az egész hely. sokkal több virág, borostyán, lufik, girlandok, masnik, tök szép, sokkal szebb mint számítottam. a díszítők pedig nagy egyetértésbe dícsérik egymást, h milyen jól megértették ki mit tervez, hogy legyen és h vita és sértődés nélkül megoldottak mindent. ezt már szeretem! :D

megnyugodtunk és elhúztunk öltözni. már nagyon izgultunk.

onnan folytatom majd, h sikerül-e felöltöznöm...

Szólj hozzá!

Címkék: pánik lakodalom nehézségek virágok ültetés berci helyszín könnyedségek vőfély dara esküvőnknapja


A bejegyzés trackback címe:

https://321igen.blog.hu/api/trackback/id/tr22561642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása