HTML

2008.07.01. 05:45 rrroka

péntek 20

ha a péntek 13 szerencsétlen nap, akkor ezt a logikát követve a péntek 20 sem szerencsésebb sokkal, gondoltam.
az élet erre a kifacsart logikámra rácáfolt, az esküvő előtti péntek, ha jól emlékszem már hercehurcák nélkül, bár mozgalmasan zajlott.

hogy is volt..? ja igen, még ki kellett nyomtatni az ültetőket, meg a Házassági Oklevelet,de egész Érden nem lehetett rohadék HP 342 színes patront kapni. komolyan. 10 km-t bringáztam 3 helyre és csak egy nyavajás utántöltő készletet kaptam 3K-ért, ami nem müködik rendesen, de a tököm is CMYK színű lett...
szóval péntek reggel, amíg menyasszony szemére nagy pillákat szereltek én lementem a körzeti tesco áruházba és beszereztem az árút. itt kellett volna kezdeni. gond elhárítva, nyomtatás megkezdődhet.
legyártottam az ültetőket (talán picit kicsik lettek,  4x7 cm félbehajtva), családonként egyet, ugy gondoltam ha vannak 4-5-en csak el tudnak helyezkedni. (jól gondoltam)
csináltam egy szép házassági oklevelet, mert én ugye két tanút szerettem volna mindenképp. amire elvileg törvényi lehetőségem is van, mert ugy szól, h tanúknak kell aláírni, de nem úgy, h 1-1 tanúnak. az ombudsman elvileg ezt ajánlja az anyakönyvvezetőknek, a mieink nem tudtak róla, és azt mondta, h az anyakönyvben egy -egy hely van kialakítva aláírásra, tehát egy-egy ember írja be oda a nevét, de ha gondoljunk csináljunk ilyen oklevelet és azt azt írja alá akit szeretnénk. hát csináltunk. :) menyasszonynak is két "tanúja" lett, mert a keresztlányom aki koszorúslányként üzemel és a gyűrűket hordja a gyűrűpárnán majd, na szóval ő is aláírja.

na ez megvolt, mi van még? ja le kell csiszolni egy kicsit a tegnap ácsolt asztalt, elő a tescós rezgőcsiszolót azt csihanta. ez is kész. mi volt még? ja igen lemenni a sátorhoz (akkor rakták az aljzatot) és rendeznia számlát, mr. sátorral.
bringára fel, gurulás (kell egy kocsi...), lejattolás, dumálás, perkálás. minden rendben. tiszta Sziget-feeling a sátor. :D befutottak aközelben lakó nagybartyesz és nagynénisz, megtekinteni a helyet és tervezgetni a tegnap este megbeszélt díszt a kis kuckóra ahol a szertartás lesz. ezt is megbeszéltük, gurulhatunk haza, ők meg elszaladnak a dísz-virágokért.
fél úton sem vagyunk, amikor csörögnek, h van egy kis gond a krém-színű krizikkel, vagyi, h nagyon sárgák. oksa feltekerünk, itt vagyunk fél kilóméterre, csak az a gond, h hegynek fel kell menni. nembaj, hősiesen küzdünk.
a virágokkal szerencsére nincs baj, menyasszony pont ilyeneket gondolt, ez rendben. megnyugvás, hazamenés.

nemsokára jön fotós-kisasszony (és asszisztens férjura) vmint a vőfély uccsó (és igaziból eslő is) egyeztetésre. milesz, hogylesz, stb. ezt most nem részletezem, gördülékenyen megegyeztünk. kezdünk megnyugodni.

este 8 óra van. jön Ildikó az utolsó táncpróbára, lemegyünk a helyszínre, h a nagy helyen próbáljunk. zene CDre kiír, magnó felkap levonulunk.
és írtó bénák vagyunk.
újból próba.
még rosszabbak, ha lehetséges.
elfelejtettük a koreográfiát. nem jönnek össze a forgások. kiesünk a ritmusból. hatalmas cserebogarak támadnak meg. ijesztő ez a nagy hely.
próbáljuk a keringőt akkor... az még megy vmennyire, de közel sem tökéletes.
kétségbeesés.
pánik.
elkeseredés.

fáradtak vagyunk.

akkor holnap reggel kilenckor egy utolsó kétségbeesett próba otthon. de lehet h hagyni kéne az egészet... nincs kapacitásunk rá. kimerültünk.
Ildikó tartja bennünk a lelket, h bennünk van a tánc, csak most a sok macera miatt nem jön össze.köszönjük. :) igyekszünk.
akkor holnap reggel.

nagy nap lesz és milyen mozgalmas!

ja és a cserebogarakkal is kezdeni kéne vmit, mert rajokban zuhanóbombáznak.

nem emlékeztem jól az elején, mégis hercehurcás nap volt ez a péntek20.

Szólj hozzá!

Címkék: pánik tánc sátor gyakorlat


A bejegyzés trackback címe:

https://321igen.blog.hu/api/trackback/id/tr42547141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása