HTML

2008.06.17. 08:32 rrroka

a legénybúcsúról

na ez a két buli viszont marha jól sikerült!
végül persze megfürödve, játszós gunyában, teljes izgalommal vártam, mit fogunk csinálni délután 4-től. szomszéd srác jön értem, vele a 10 éves kisfia is, akkor a nudi-bár lehetőségét végképp töröltem megkönnyebbülve. :)
gondoltam egy kis foci vagy ilyesmi lesz.
messze mellélőttem.
megérkeztünk kőbánya közepébe egy gyártelepre, ami a kerület nevéhez híven ugye a kőbe volt bányászva. ettől még semmi tippem nem volt, nézelődtem körbe, mi lesz itt.
aztán megláttam egy apró, tényleg pár centis feliratot: tagmasterz.
és akkor már erősen gyanítottam, h a srácok marha jót szerveztek.
aztán lementünk a gyártelep alá fúrt pincerendszerbe, és kiderült az igazság.
egy lézeres harcolós puskás lövöldözős játékot fogunk játszani tizen a srácokkal! marha jó! királyság! állat!!! :DDDDD
most nem részletezném, de marha jó a játék, izgalmas, pörgős, tessenek megnézni a tagmasterz.com -on! a tízéves kissráctól a 37 éves bratyómig mind jól szórakoztunk, apróbb harci sérülésekkel megúsztuk, és a csapatunk fölényesen nyert! :) végén már 5:0-ra győztük le verhetetlen taktikánkkal az ellent.
most nézem már vannak fent képek, meg h én nyertem. :D
"Gratulálunk a vőlegénynek, hisz ő volt a legeredményesebb játékos, és sok boldogságot kívánunk!"

ezen a képen jól elbújtam.


az este folytatásába tesóméknál legénybúcsúztunk, volt cigis-sörös foci sörpad-kapuval (itt is nyertünk), mindenféle töltelékes árú sütögetése, és persze sok ital, vége felé elködösüléssel.

nagyon köszönöm srácok, bazi jó meglepetés, és nagyon jó búcsú volt! :)))
akkor ahogy megbeszéltük, még foci is, meg lődözés is lesz!!! ;)



a leánybúcsú is jól sikerült, csak a retró-dizsibe nem tudtak elmenni Tibi bácsihoz, mert zuhogott az eső. be fogok számolni részletesebben, bár az úgy lenne az igazi, ha menyasszony írná.

1 komment

Címkék: gyakorlat legénybúcsú


A bejegyzés trackback címe:

https://321igen.blog.hu/api/trackback/id/tr48524917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Diababi · http://bryllup.freeblog.hu 2008.06.18. 15:44:14

Gratulálok én is a legeredményesebb játékosnak!!!! A leánybúcsúról pedig várjuk a beszámolót!!!
süti beállítások módosítása