HTML

2008.06.11. 05:49 rrroka

lonyák és fúk

végre egy dolog amit nem mi szervezünk! :)
a háttérben a barátok lonyák szervezkedik a lánybúcsút menyasszonynak, a fúk pedig a legénybúcsút nekem. vmi titkok lappanganak és meglepetések várnak, ahogy a markukbaröhögő kis huncut arcukat elnézem... :D
Egy dolgot kértünk, h az ilyenkor amugy szokás pucér táncosokat mindkét fronton hanyagoljuk, ennyi tisztelet a minimum menyasszonnyal egymás irányába.
megmondom öszíntén nekem nem hiányzik egy sztriptíztáncos csaj, azt megértem ha a többi srácnak esetleg van igénye... :D de ha lehet most ne.
egyébként a lánybúcsún a matróznak öltözött macsók szerintem inkább nevetségesek, persze ízlések és pofonok.
voltam már asztalon táncolós meztelen lányos legénybúcsún (én szerveztem ;) ), de a vőlegény viselkedése nekem nem tetszett...
na mindegy nem ragozom, ez egy vélemény, minden pár úgy csinálja ahogy akarja.
annyiban biztos vagyok, hogy rengeteg alkoholos ital és másnap iszonyat fejfájás lesz a dologban.
a lányok bulijára meg én főzök, mert menyasszony dolgozik szombaton.
ja igen, merthogy szombaton lesz.
furja oldalunk kíváncsiság.
(a mellékelt forgó csajszi egyébként egy jobb v. bal agyfélteke teszt. neked merre forog? nekem balra. katt a képre!)

3 komment

Címkék: legénybúcsú leánybúcsú


A bejegyzés trackback címe:

https://321igen.blog.hu/api/trackback/id/tr22514101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dorka 2008.06.12. 11:25:52

szerintem meg egy ideig jobbra, azután meg balra, de nem hiszem, hogy az én koncentrációm miatt fordul meg...vagy igen???

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2008.06.12. 12:31:48

van aki meg tudja fordítani ha odafigyel, nekem nem ment.
süti beállítások módosítása