HTML

2008.06.07. 06:08 rrroka

titkok és fejlemények

két top secret dolog, sőt ha úgy számolom akár három is alakul, muhahaha! :) vendégek, fúrhatja oldalatokat a kíváncsiság! :DDD

gyümölcsöző munkakapcsolat is alakul(hat) a bolttal, ahol a ruháinkat vettük, úgy néz ki én csinálom majd az amugy felújításra szoruló weboldalukat. jó példa a '90 évek közepét idéző logós gomb, itt a szöveg mellett (be is linkeltem rajta a bolt honlapját). nem fikázom a készítőt, ez szakmai szem, abban meg nagyon szigorú vagyok, mint az köztudott.
ja a lényeg h barterbe megkapjuk a székszoknyákat meg a terítőket, illetve a kasírt. (nem elírt fasírt, hanem ez az a ráncozott anyag, amit az asztalok szélére raknak, h ne lehessen alá látni.)
tényleg végül is nem csináltam a rettenetes esküvői oldalakról postot... na mindegy, majd egyszer, vagy mindenki láthatja ha végigkattog vmelyik esküvős témájú lapponthu oldalon.

a menyasszonyi ruha még nincsen kész, de Niké és Dávid és  a varrónő is gőzerővel (remélem!!!) rajta van az ügyön, persze komplikációk mindig vannak.
mi türelmesek vagyunk, ez és a bizalom az egyik nagy erényünk, de anyu kicsit aggódik és roppant mérges, néha úgy kell lebeszélni h bemenjen kicsit rájuk pirítani. :)

mi van még?

első titok a és b verziója alakul, remélem a b is összejön, az a-val jól állunk. a második titok sínen van, bár azt hittem a héten ... ööö ... hm.. teljesen kialakul. megy szépen a  virágnyelv, mi? :D

szervezkedik a tanúk a leány és legénybúcsút. meglepetés lesz, gondolom, h némi, sok, rengeteg alkoholos italok szerepet játszanak majd mindkettőn, bár ez csak megérzés... :D
ezért meg én izgulok, mert nagyon szeretem a meglepetéseket, de folyton rájövök, h mi az, most viszont halvány fingom sincs. najó egyetlen elszólásból egy icipici, de nem tudok következtetést levonni, pedig Sherlock Róka eddig mindig jól ráérzett. pedig sose kutakodok, tényleg, csak ugy rájövök.

6 komment

Címkék: ruha bolt legénybúcsú leánybúcsú


A bejegyzés trackback címe:

https://321igen.blog.hu/api/trackback/id/tr56507776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nenszi · http://nancygirl.blog.hu 2008.06.08. 10:06:33

Úgyse tudsz semmit be-be-beeee

nancygirl 2008.06.09. 10:51:52

Lesz itt nagy haddelhadd (nemtokhogyírják) neked is meg a jövendőbelidnek is HA-HA-HA

Dorka 2008.06.10. 09:39:51

Aki elszólja magát, annak vége! Ugye Andi nem te voltál??? Az arácska, meg a vőlegényecske csak várjon türelemmel...nem ér nyomozgatni, meg ilyenek!

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2008.06.10. 14:49:55

én mostmár kifejezetten izgulok...

nancy · http://nancygirl.blog.hu/ 2008.06.13. 16:47:39

Én senkinek nem mondtam semmit, még csak az kéne hogy kiszivárogjon valami :D
süti beállítások módosítása